بوی تو..........
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 722
بازدید کل : 87769
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




بوی عیدی ، بوی تو بوی کاغذ رنگی بوی تند طپش قلب من از دیدن تو بوی عطر با تو رفتن توی یک خونه نو به اینا حواسمو جمع می کنم با اینا عشقمو محکم می کنم شدت اومدنت تو فکر من وحشت از رفتن تو حتی یه لحظه که می خوای بری تو فکر فکر یک هدیه جالب که بگیرم واسه تو واسه تو واسه تو واسه تو واسه تو صدای کفش تو وقتی که میای توی قلب من قدم می زنی عاشقونه اونجور که می خوای بوی گل سلام تو که پَر می گیره تو فضا تو فضا تو فضا تو فضا تو فضا به اینا حواسمو جمع می کنم با اینا عشقمو محکم می کنم لذت قدم زدن با تو توی پیاده رو هوا بارونیه زیر چتر عشق من و تو عشق تو بارونِ تندِ داره می شوره منو به اینا حواسمو جمع می کنم با اینا عشقمو محکم می کنم بوی قهوه بوی قهوه بوی قهوه بوی عکس بوی عکس بوی عکس بوی قهوه،بوی عکس،دو تا فنجون برعکس اشتیاق دیدن عکس ما دو تا توی قاب یا تماشای تو اون لحظه که می ری توی خواب به اینا حواسمو جمع می کنم با اینا عشقمو محکم می کنم به اینا حواسمو جمع می کنم با اینا عشقمو محکم می کنم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 2 فروردين 1392برچسب:بوی تو,,,,,,,,,, :: 20:17 ::  نويسنده : خالدجدگال